Sorunsuz Rakip Can G�rme Sistemi
?lk �ncelikle root pack?m?z? a�al?m.
Ard?ndan constinfo.py a�al?m ve
Arat?lacak Kod:
Kod:
CONSOLE_ENABLE = 0
Eklenecek Kod:
Kod:
### Rakip HP G�rme System Start ###
INPUT_IGNORE = 0
VID = 0
STHX = 0
HPXD = 0
PLAYER_HP = 0
PLAYER_MAX_HP = 0
PLAYER_SP = 0
PLAYER_MAX_SP = 0
PLAYER_NAME = ""
### Rakip HP G�rme System Finished ###
A?a??da ki kodu aratal?m.
Arat?lacak Kod:
Kod:
import uiTarget
Eklenecek Kod:
Kod:
import uiHealth
A?a??da ki kodu aratal?m.
Arat?lacak Kod:
Kod:
# ITEM_MALL
"CloseMall" : self.CommandCloseMall,
"ShowMeMallPassword" : self.AskMallPassword,
"item_mall" : self.__ItemMall_Open,
# END_OF_ITEM_MALL
Eklenecek Kod:
Kod:
#wskaznikiHP
"super_quest" : self.Tabulejtor,
"pvp_zdruwko" : self.Mozart,
#inputpowerdziwko
"get_input_value" : self.GetInputValue,
"get_input_start" : self.GetInputOn,
"get_input_end" : self.GetInputOff,
#inputpowerdziwko
Tekrardan ayn? dosya i�erisin de ba?ka bir kod arataca??z.
A?a??da ki kodu aratal?m.
Kod:
self.interface.RefreshSafeboxMoney()
Eklenecek Kod:
Kod:
### Rakip HP G�rme System Start ###
def Mozart(self, data):
dane = data.split("|")
constInfo.PLAYER_NAME = str(dane[0])
constInfo.PLAYER_HP = int(dane[1])
constInfo.PLAYER_MAX_HP = int(dane[2])
constInfo.PLAYER_SP = int(dane[3])
constInfo.PLAYER_MAX_SP = int(dane[4])
def Tabulejtor(self, id):
constInfo.STHX = int(id)
def GetInputOn(self):
constInfo.INPUT_IGNORE = 1
def GetInputOff(self):
constInfo.INPUT_IGNORE = 0
def GetInputValue(self):
net.SendQuestInputStringPacket(str(constInfo.VID))
def OpenQuestWindow(self, skin, idx):
if constInfo.INPUT_IGNORE == 1:
return
else:
self.interface.OpenQuestWindow(skin, idx)
### Rakip HP G�rme System Finished ###
game.py ile i?imiz bitti. uitarget.py a�?n ve import b�l�m�n�n
en alt?na a?a??da ki kodu ekleyin.
Eklenecek Kod:
Kod:
import uiHealth
Tekrardan ayn? dosya i�erisin de ba?ka bir kod arataca??z.
A?a??da ki kodu aratal?m.
Arat?lacak Kod:
Kod:
def OnUpdate(self):
a?a??da ki kod ile de?i?tirin.
De?i?tirilecek Kod:
Kod:
def OnUpdate(self):
if player.IsPVPInstance(self.vid):
constInfo.VID = self.vid
event.QuestButtonClick(constInfo.STHX)
if not self.healthBoard.IsShow() and self.vid != 0:
self.healthBoard.Show()
else:
self.healthBoard.Hide()
if self.isShowButton:
exchangeButton = self.buttonDict[locale.TARGET_BUTTON_EXCHANGE]
distance = player.GetCharacterDistance(self.vid)
if distance < 0:
return
if exchangeButton.IsShow():
if distance > self.EXCHANGE_LIMIT_RANGE:
self.RefreshButton()
A?a??da ki kodu aratal?m.
Arat?lacak Kod:
Kod:
def __init__(self):
Eklenecek Kod:
Kod:
self.healthBoard = uiHealth.HealthBoard()
Arat?lacak Kod:
Kod:
def Close(self):
De?i?tirilecek Kod:
Kod:
def Close(self):
self.__Initialize()
self.healthBoard.Hide()
self.Hide()
py'ler ile i?imiz bitti. ?imdi size vermi? oldu?um linkteki py ve quest dosyas?n? indirin.
uihealth.py adl? dosyay? root i�ine at?n ve kapat?n. questide serverinize okutun.
Oyuna ge�ip;
/reload q komutunu verin.
NOT: Arkada?lar buradaki kodlar? kullanarak TAB hatas? yapma olas?l???n?z b�y�k ihtimal ile art?yor. Size verece?im dosyan?n i�erisinde Anlat?m.py mevcut. Kodlar? eklerken oradan kopyalay?n ve yap??t?r?n.
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder