23 Aralık 2015 Çarşamba

Metin2 TR Mod Oto Kasılma | Oto Çekme | Virüssüz , Güncel

  Hiç yorum yok
YENİ ÇIKAN WOLF KARAKTERİNDEDE ÇALIŞIR !!

Yazılı Anlatım
1. Hilemizi indirip rardan çıkartalım.
2. Rardan çıkanları Metin2'nin kurulu olduğu yere atalım.
3. Metin2mod launcher açalım.
4. m2mod launcher'den start verelim.
5. Oyuna girin.
6. Ve hilenin sonsuz keyfini çıkarabilirsiniz.

DreamFeancy Hakkında Açıklama HESABINIZ ÇALINABİLİR!!

Arkadaşlar bilmediğiniz için söylüyorum yakında ifşasını çıkartacağım,bütün hileleri yabancı forumlardan bulup içine trojen gömüyor.
Ben m2 mod u orjinal sitesinde bulduğum gibi yükledim hiç bir değişiklik yapmamakla beraber orjinal virüstotali ekledim.
Dreamfeancy denilen sahtekar aynı hileyi  www.metin2mod.tk(hilenin orj sitesi) adlı siteden almış olup , kendi trojenini içerisine gömüp sizlere sunuyor.
Sonra yok efendim hesabım çalındı, yok efendim bilgisayarım yavaşlıyor,yok efendim kredi kartı bilgilerim gitti dersiniz. Eyvah para etmez uyanın.
Sahtekara pirim vermeyin , paranızdan pulunuzdan olursunuz gizliliğinizi ihlal ediyor.Her yaptığınız işlemi bilgisayarınızdan görüyor onun virüslerini yediğinizde.
Şuanda paylaşmış olduğum m2 mod u indirin birde siz taratın virüs çıkıyormu?
0 Virus ile sizlere orjinal m2 mod sunuyorum.

İNDİRMEK İÇİN AŞAĞIDAKİ RESİMLERE TIKLAYINIZ!!!!
Rar Şifresi : www.xlskk.blogspot.com.tr




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Blogger Eklentileri
ogretmen flickr https://myspace.com/hakandemirrz https://www.deviantart.com/mehmetcan34 https://band.us/band/88437432 miui majezik fiyat 2022 quroa tamam wordpress forum apple sorun